خرید میز ناهار خوری زیبا با قیمت مناسب

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
11:55
چهار شنبه 17 دی 1400

مدل‌ها و ابعاد متنوع موجود میز ناهارخوری در بازار سبب شده، افراد دیگر کمتر دغدغه فضای محدود خود را داشته باشند و بتوانند به‌راحتی حتی برای کوچک‌ترین ساختمان‌ها نیز یک نمونه مناسب و ایدئال خود را یافته و خریداری نمایند. مسلماً آپارتمان‌های کوچک امروزی به میز ناهارخوری کوچک بیشتر نیاز دارند، زیرا این ابزارها چنان کارآمد و زیبا هستند که حتی افرادی که منازلی با وسعت بالا نیز دارند، از نقلی و لوکس بودن آنها استقبال نموده و ترجیح می‌دهند، به‌جای نمونه‌هایی با ابعاد بزرگ به میز ناهارخوری کم جا اکتفا کنند و فضای باقی‌مانده را در جهت دیزاین با وسایل دیگر به کار ببرند. درگذشته افراد ناچار بودند از خرید میز نهارخوری به علت کوچک بودن محیط زندگی‌شان صرف‌نظر نمایند اما امروزه طراحان با ارائه مدل‌هایی خاص که برای هر فضایی کاربردی است، افراد را برای رسیدن به نمونه‌ای باب میلشان یاری می‌رسانند.

در حال حاضر بیشتر طراحی‌ها به سمت میز نهارخوری نقلی تمایل دارد، زیرا این نمونه‌ها می‌توانند در هر مکان بزرگ و کوچکی برازندگی داشته و بدون اشغال فضای اضافی کاربری محیط را ارتقا دهند، ازاین‌جهت با انتخاب آنها می‌توان از فضا نهایت استفاده را برد.

میز ناهارخوری کوچک و فضای محدود موردنیاز برای آن

بسیاری بدون در نظر آوردن تناسب با محیط، یک میز ناهارخوری را تهیه نموده و آن را به‌ناچار در فضای محدود خود جای می‌دهند، بدین ترتیب دائماً باید دردسرهای کمبود جا را در کنار این ابزار احساس کنند و تجربه‌ای ناخوشایند را به دست آورند.

Required space for a small dining table - میز ناهار خوری کوچک – میز ناهار خوری کم جا – میز ناهار خوری نقلی

فضای مورد نیاز میز ناهار خوری کوچک

حال‌آنکه باکمی درایت و تیزنگری می‌شود، مدل‌هایی را یافت که در محیط‌های کوچک نیز به صورتی اصولی و درست جانمایی می‌شوند و چنان خارق‌العاده در دیزاین جای می‌گیرند که گویی اصلاً وجود خارجی ندارند. تا حال فکر کرده‌اید که می‌شود، یک میز ناهارخوری نقلی را برای محل کار یا منزل خود خریداری نمایید که به‌اندازه نمونه‌های بزرگ کارایی داشته و به‌قدر آنها در دیزاین جلوه گری کند اما در مقابل قانع به متراژ کمی از مساحت بنا باشد و در گوشه‌ای دنج بدون ایجاد مزاحمت سکنی گزیند.

انتخاب یک میز ناهارخوری کوچک شمارا به‌تمامی خواسته‌تان از این ابزار می‌رساند، پس نگران کارآمد نبودن این وسیله به علت ابعاد کوچکش نباشید. رنگ‌بندی‌های متنوع این محصول به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید فضای باب میل خود را بسازید. این میزها پتانسیل این رادارند که به یک نقطه کانونی بسیار زیبا تبدیل شوند و گوشه‌های ساختمان شمارا که تا چندی پیش ناکارآمد بوده و به حال خود رهاشده بودند را به مکانی دلربا و دنج برای خلوت اعضای خانواده تبدیل نمایند.

البته بسیاری رنگ‌های خنثی و کم‌رنگ را ترجیح می‌دهند، زیرا گمان می‌کنند این رنگ‌ها کمتر در چشم بوده و فضا را بازتر از حد معمول نشان می‌دهند، ازاین‌رو اغلب میز ناهارخوری بارنگ خنثی را برای اتاق‌های کوچک خود گزینش می‌نمایند.

Photo 1612114487346 300x300 - میز ناهار خوری کوچک – میز ناهار خوری کم جا – میز ناهار خوری نقلی

چگونگی گزینش میز ناهارخوری نقلی مناسب

اگر ساختمان شما به حدی است که همیشه مشکل کمبود جا را در آن به‌کرات احساس می‌کنید، زمان آن رسیده که میز ناهارخوری بزرگ خود را با میز ناهارخوری کم جا تعویض نمایید، زیرا این نمونه‌ها پارامترها و امتیازات ویژه‌ای را به فضای شما می‌بخشند و برای افراد مشکل‌پسند نیز انتخاب‌های قابل‌توجهی را ارائه می‌دهند. نمونه‌های رایج موجود در بازار راه طولانی انتخاب را در مقابل دیدگان خریداران ترسیم می‌کنند و یافتن نمونه‌ای مناسب و موردپسند را سخت می‌نمایند. حال‌آنکه اگر به سراغ میز ناهارخوری نقلی بروید تمامی طرح‌هایش دلربا و چشم‌نواز هستند، به‌گونه‌ای که فقط با مشاهده چند مدل به‌سرعت ایدئال خود را یافته و در کمترین زمان گزینه موردپسند خود را می‌یابید.

البته هرچه میزی مطابق با معیارهای خود را یافته باشید اما درهرصورت نوع دکوراسیون و متراژ بنای شما انتخاب‌هایتان را محدود نموده و دایره آن را تنگ‌تر می‌نماید. میزهای کوچک اگرچه شاید در هر مکانی به کار آیند اما گاهی فضای در اختیار شما فقط یک سه‌گوشی کوچک است یا یک مربع یا مستطیل که این‌ها حتماً در هنگام خرید به‌عنوان نکاتی مهم باید لحاظ گردند.

میز ناهارخوری کم جا و تأثیر آن در دکوراسیون داخلی ساختمان‌های کوچک

امروزه فنگ شویی و معماری داخلی، مناسب با محیط‌ها و نوع کارایی آنها در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند و مهندسان این حوزه می‌کوشند تا با ارائه چیدمان‌های خاص به کالبد بی‌جان بناها روحی تازه بدمند و از فضاهای پرت بهترین استفاده را ببرند. در این میان وسایل نقش کلیدی ایفا کرده که البته تأثیر بسزای رنگ‌های به‌کاررفته در آنها نیز غیرقابل‌انکار است. میز ناهارخوری‌ها اغلب برای آشپزخانه‌ها انتخاب می‌شوند اگرچه اتاق‌های پذیرایی نیز مکان مستعدی برای جولان این عناصر هستند، اما به حال هنگامی‌که سخن از ساختمان‌های نقلی به میان آیند انتخاب میز ناهارخوری کم جا که نمادی از مدرنیته را به همراه داشته باشد و مناسب زندگی‌های متجدد امروزی باشد و فضای زیادی را خودخواهانه به خود اختصاص ندهد، در رأس توجه است.

اکنون زیباترین و مدرن‌ترین میزهای ناهارخوری در سبک‌های مختلف راهی را به روی افرادی که در منازل کوچک و کم جا زندگی می‌کنند، گشوده‌اند و بسیاری از آنها در گوشه‌های زاویه‌دار خانه‌ها و به صورتی منظم تصویرگری از زیبایی‌ها هستند. اشکال گوناگون مربع، مستطیل، دایره، بیضی و … این میزها پدیدآوردن انواع دکورسازی‌ها را امکان‌پذیر نموده‌اند و توانسته‌اند با فضا بیشترین هارمونی را ایجاد نموده و با اشغال مکانی محدود در گوشه‌های خالی سالن نشیمن، پذیرایی و … به‌عنوان رکنی از دیزاین خوش بدرخشند.



تعداد بازدید از این مطلب: 139
بازدید : 139

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر